Menu
Your Cart

 

Black Friday Sale up to 40% off *

 

 

* Οι προσφορές ισχύουν εως 30/11/2022 για αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και όχι στα φυσικά μας καταστήματα.

Πληροφορίες Αποστολής

Έξοδα αποστολής

Για παραγγελίες μικρότερες των 50€, τα έξοδα μεταφοράς διαμορφώνονται στα 3€.
Για παραγγελίες μεγαλύτερες των 50€, δεν χρεώνεστε με έξοδα μεταφορας.

Τα έξοδα αντικαταβολής διαμορφώνονται στα 3€.
Σε περίπτωση αγοράς μέσω πιστωτικής κάρτας, δεν υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση(πλήν των εξοδών μεταφοράς).



*Σε περιπτώσεις βαρέων ή ογκώδεις προϊόντων η αποστολή θα γίνεται κατόπιν συνεννοήσης.

Αγορά Προϊόντων

Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος θα βρείτε ένα μεγάλο μέρος από τα προϊόντα που μπορείτε να βρείτε και στο δίκτυο καταστημάτων μας.



Επιστροφή – Αντικατάσταση προϊόντων.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους:
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του
www.goofystar.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά η με κακή συσκευασία)
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα/πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποϊότητας).

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδέυεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα και αντικείμενα που συνόδευαν το προϊόν (οδηγίες, φορτιστές, μπαταρίες, καλώδια, πιόνια, κάρτες, κλπ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συννενόηση με την «Κ.ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.», και στο τηλέφωνο 213-0284516. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
Επικοινωνία την ίδια μέρα ή την επόμενη εργάσιμη το αργότερο στο τηλέφωνο 213-0284516 ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της ιστοσελίδας.
Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν την συναλλαγή.


 
Τρόπος Επιστροφής:

-Συσκευάστε το προϊόν σε κουτί, ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

-Τοποθετήστε μέσα στην συσκευασία ένα έγγραφο με το οποίο να δηλώνετε αν θέλετε να παραλάβετε αντίστοιχο προϊόν ή κάποιο άλλο μεγαλύτερης αξίας. Όλα αυτά βέβαια αφού κριθεί το προϊόν ικανό προς επιστροφή.

-Αποστείλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλλάβατε την παραγγελία σας, υπόψη Τμήματος Επιστροφών.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι το κόστος επιστροφής, επιβαρύνει τον πελάτη.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η «Κ.ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.», δίναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τις προϋποθέσεις/όρους ως «ελλατωματικό προϊόν», θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Για κάθε πληροφορία είμαστε στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 213-0284516, είτε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της ιστοσελίδας.

 

 

Υπαναχώρηση
 

Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α’/16 Νοεμβρίου 1994) σε συνδυασμό με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.Ζ1-891/30.8.2013), ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Σε αυτό το πλαίσιο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής έχετε την δυνατότητα επιστροφής των αγορασθέντων προϊόντων μόνον εφ’ όσον: 
Βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία και παρελήφθησαν, στην αρχική τους κατάσταση, απολύτως άρτια, εντός της εργοστασιακής τους συσκευασίας, μη χρησιμοποιημένα, μη ανοιγμένα, και χωρίς φθορές στα προϊόντα ή τις συσκευασίες αυτών.
Συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας (Τιμολόγιο/Απόδειξη αγοράς).
Τα έξοδα για την επιστροφή προϊόντων μέσω ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρείας στον χώρο της εταιρείας μας δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον αποστολέα/πελάτη και η παράδοση τον προϊόντων θα πρέπει να γίνει στην έδρα της εταιρείας μας, στην Οδό Ηλιουπόλεως 107 Δάφνη ΤΚ17237.
* Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος κατά την αποστολή για την επιστροφή του προϊόντος, βαραίνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία μας.

Για να κατεβάσετε τη δήλωση υπαναχώρησης πατήστε εδώ

Η δήλωση υπαναχώρησης μπορεί να αποσταλεί με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στη διεύθυνση e-shop@goofystar.gr

Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 2130284516

 

 

Διαδικασία Επιστροφής Χρηματικού Ποσού

Η επιστροφή του ποσού που αφορά στο υπό επιστροφή προϊόν θα ολοκληρωθεί εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που θα γίνει η παραλαβή από την εταιρεία μας. Οι τρόποι επιστροφής είναι ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της εκάστοτε παραγγελίας.
Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας με πιστωτική/χρεωστική κάρτα πριν την υπαναχώρηση και επιστροφή του προϊόντος, η Εταιρία υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και την επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας.
Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας μέσω Αντικαταβολής σε Courier, η Εταιρία θα καταθέσει τα χρήματα της υπαναχώρησης και επιστροφής προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει εγγράφως ο πελάτης.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

Αν παραλάβατε μέσω Courier ή Μέσω Πρακτορείου Μεταφορών:
Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτεται τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή καθώς και το παραστατικό αγοράς (Απόδειξη Λιανικής  / Τιμολόγιο)
Αποστέλλετε το δέμα, μέσω της Courier ή του πρακτορείου μεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, στην έδρα της εταιρείας μας, στην διεύθυνσης:
Κ.ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.
ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ 107 ΔΑΦΝΗ ΤΚ17237
ΤΗΛΕΦΩΝΟ 2130284516
Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
** Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

 

 


Τρόποι Πληρωμής.

α) Πληρωμή με πιστωτική κάρτα.

Επιλέξτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει από το ηλεκτρονικό κατάστημα, και ακολουθήστε τις οδηγίες που σας δίνει το σύστημα.

β) Πληρωμή με αντικαταβολή.

Επιλέξτε το προϊόν σύμφωνα με τις οδηγίες και ακολουθήστε τα βήματα που σας δίνει το ηλεκτρονικό κατάστημα. Τα έξοδα αντικαταβολής διαμορφώνονται στα 3€.

Καθυστέρηση παραγγελίας.

Όσα προϊόντα εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, υπάρχουν σε απόθεμα ικανό για να καλυφθούν οι ανάγκες των πελατών μας.

Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

-Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή.
Για να μπορέσουμε να σας προσφέρουμε μια μεγάλη γκάμα από προϊόντα, καθώς και ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε από έναν πολύ μεγάλο αριθμό εγχώριων προμηθευτών, από όλα τα μέρη της Ελλάδος. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μπορεί μια παραγγελία να «κολλήσει» στην μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνίσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία σας χωρίς αυτό το προϊόν που είναι σε προσωρινή έλλειψη. Το είδος αυτό θα σας το αποστείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

-Το προϊόν που έχετε παραγγείλει έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο.
Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής ανακοινώνει ότι το καταργεί ή το αποσύρει. Στην περίπτωση αυτή η εταιρία μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

-Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας.


-Σε περιόδους αιχμής (π.χ Χριστούγεννα,Πάσχα,Απόκριες).


-Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν, είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημέρωμενα.

Σε κάθε περίπτωση είμαστε στη διάθεση σας είτε τηλεφωνικά στο 213 0
2 84 516, είτε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος e-shop@goofystar.gr

 

Ενημερωτικά e-mail - Newsletters

1. Η εταιρεία μας σας αποστέλλει ενημερωτικά e-mail σε τακτά χρονικά διαστήματα.

2. Σας παρακαλούμε να ελέγχετε συχνά το spam folder, γιατί πολλές φορές τα newsletters μπορεί να καταλήγουν εκεί.

3. Eάν δεν θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση ή θέλετε να διαγραφείτε οριστικά από το λίστα αποστολής ενημερώσεων (Newsletters), πατήστε στο κάτω μέρος του ενημερωτικού δελτίου την ένδειξη Διαγραφή.

4. Σε περίπτωση που έχετε κάνει παραγγελία μέσω του site μας , σας αποστέλλουμε αυτοματοποιημένα ενημερωτικά μηνύματα (mail) για να σας ενημερώσουμε σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Σας ενημερώνουμε ότι δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των μηνυμάτων, μια και η αποστολή τους είναι προϋπόθεση για τη σωστή εξέλιξη της κάθε παραγγελίας, γι’ αυτό και σας συνιστούμε να τα κρατάτε μέχρι να ολοκληρωθεί η συναλλαγή σας.