Menu
Your Cart

Πληροφορίες Αποστολής

Έξοδα αποστολής

Για παραγγελίες μικρότερες των 50€, τα έξοδα μεταφοράς διαμορφώνονται στα 3€.
Για παραγγελίες μεγαλύτερες των 50€, δεν χρεώνεστε με έξοδα μεταφορας.

Τα έξοδα αντικαταβολής διαμορφώνονται στα 3€.
Σε περίπτωση αγοράς μέσω πιστωτικής κάρτας, δεν υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση(πλήν των εξοδών μεταφοράς).



*Σε περιπτώσεις βαρέων ή ογκώδεις προϊόντων η αποστολή θα γίνεται κατόπιν συνεννοήσης.

Αγορά Προϊόντων

Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος θα βρείτε ένα μεγάλο μέρος από τα προϊόντα που μπορείτε να βρείτε και στο δίκτυο καταστημάτων μας.

Τρόποι Παραγγελίας

Υπάρχουν 2 τρόποι παραγγελίας:

1) Επιλογή προϊόντων από το e-shop, παραγγελία στο κατάστημα:

α) Επιλέγω το προϊόν ή τα προϊόντα που με ενδιαφέρουν από το e-shop.
β) Σημειώνω τους κωδικούς και τυχόν χρώμα/μεγεθος που με ενδιαφέρει.
γ) Καλώ στο κατάστημα της περιοχής που με βολεύει και ελέγχω την διαθεσιμότητα του/των κωδικού/ων.
δ) Δίνω το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνο μου για την κράτηση.
ε) Πληρώνω στο κατάστημα με την παραλαβή του/των προϊόν/ντων, με μετρητά ή πιστωτική κάρτα VISA, MASTERCARD.


2) Επιλογή προϊόντων από το e-shop, παραγγελία στο e-shop:


α) Επιλέγω το προϊόν ή τα προϊόντα που με ενδιαφέρουν από το e-shop.
β) Επιλέγω «ΑΓΟΡΑ» και ακολουθώ τις οδηγίες που μου δίνει το σύστημα.

Το
www.goofystar.gr, κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή ανθρώπινα λάθη κατά την ενημέρωση/αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνίσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 213-0284516 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.


Επιστροφή – Αντικατάσταση προϊόντων.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους:
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του
www.goofystar.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά η με κακή συσκευασία)
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα/πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποϊότητας).

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδέυεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα και αντικείμενα που συνόδευαν το προϊόν (οδηγίες, φορτιστές, μπαταρίες, καλώδια, πιόνια, κάρτες, κλπ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συννενόηση με την «Κ.ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.», και στο τηλέφωνο 213-0284516. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
Επικοινωνία την ίδια μέρα ή την επόμενη εργάσιμη το αργότερο στο τηλέφωνο 213-0284516 ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της ιστοσελίδας.
Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν την συναλλαγή.


 
Τρόπος Επιστροφής:

-Συσκευάστε το προϊόν σε κουτί, ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

-Τοποθετήστε μέσα στην συσκευασία ένα έγγραφο με το οποίο να δηλώνετε αν θέλετε να παραλάβετε αντίστοιχο προϊόν ή κάποιο άλλο μεγαλύτερης αξίας. Όλα αυτά βέβαια αφού κριθεί το προϊόν ικανό προς επιστροφή.

-Αποστείλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλλάβατε την παραγγελία σας, υπόψη Τμήματος Επιστροφών.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι το κόστος επιστροφής, επιβαρύνει τον πελάτη.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 3 ημερών τότε η «Κ.ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.», δίναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τις προϋποθέσεις/όρους ως «ελλατωματικό προϊόν», θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Για κάθε πληροφορία είμαστε στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 213-0284516, είτε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της ιστοσελίδας.

 

 

Υπαναχώρηση

Στην περίπτωση υπαναχώρησης μπορείτε να επιστρέψετε προϊόν που έχετε προμηθευτεί από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία τιμολόγησής του, για να θεωρηθεί εμπρόθεσμη η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, με δική σας χρέωση μεταφορικών εξόδων επιστροφής.

Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί ενώ θα πρέπει να συνοδεύονται με το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής πώλησης, ή το τιμολόγιο πώλησης).Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας ώστε να μας ενημερώσετε για την πρόθεση σας, είτε με e-mail στη διεύθυνση

e-shop@goofystar.gr είτε τηλεφωνικά στο 2130284516. 

 



Τρόποι Πληρωμής.

α) Πληρωμή με πιστωτική κάρτα.

Επιλέξτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει από το ηλεκτρονικό κατάστημα, και ακολουθήστε τις οδηγίες που σας δίνει το σύστημα.

β) Πληρωμή με αντικαταβολή.

Επιλέξτε το προϊόν σύμφωνα με τις οδηγίες και ακολουθήστε τα βήματα που σας δίνει το ηλεκτρονικό κατάστημα. Τα έξοδα αντικαταβολής διαμορφώνονται στα 3€.

Καθυστέρηση παραγγελίας.

Όσα προϊόντα εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, υπάρχουν σε απόθεμα ικανό για να καλυφθούν οι ανάγκες των πελατών μας.

Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

-Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή.
Για να μπορέσουμε να σας προσφέρουμε μια μεγάλη γκάμα από προϊόντα, καθώς και ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε από έναν πολύ μεγάλο αριθμό εγχώριων προμηθευτών, από όλα τα μέρη της Ελλάδος. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μπορεί μια παραγγελία να «κολλήσει» στην μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνίσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία σας χωρίς αυτό το προϊόν που είναι σε προσωρινή έλλειψη. Το είδος αυτό θα σας το αποστείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

-Το προϊόν που έχετε παραγγείλει έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο.
Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής ανακοινώνει ότι το καταργεί ή το αποσύρει. Στην περίπτωση αυτή η εταιρία μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

-Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας.


-Σε περιόδους αιχμής (π.χ Χριστούγεννα,Πάσχα,Απόκριες).


-Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν, είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημέρωμενα.

Σε κάθε περίπτωση είμαστε στη διάθεση σας είτε τηλεφωνικά στο 213 0
2 84 516, είτε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος e-shop@goofystar.gr

 

Ενημερωτικά e-mail - Newsletters

1. Η εταιρεία μας σας αποστέλλει ενημερωτικά e-mail σε τακτά χρονικά διαστήματα.

2. Σας παρακαλούμε να ελέγχετε συχνά το spam folder, γιατί πολλές φορές τα newsletters μπορεί να καταλήγουν εκεί.

3. Eάν δεν θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση ή θέλετε να διαγραφείτε οριστικά από το λίστα αποστολής ενημερώσεων (Newsletters), πατήστε στο κάτω μέρος του ενημερωτικού δελτίου την ένδειξη Διαγραφή.

4. Σε περίπτωση που έχετε κάνει παραγγελία μέσω του site μας , σας αποστέλλουμε αυτοματοποιημένα ενημερωτικά μηνύματα (mail) για να σας ενημερώσουμε σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Σας ενημερώνουμε ότι δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των μηνυμάτων, μια και η αποστολή τους είναι προϋπόθεση για τη σωστή εξέλιξη της κάθε παραγγελίας, γι’ αυτό και σας συνιστούμε να τα κρατάτε μέχρι να ολοκληρωθεί η συναλλαγή σας.